• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична скарбничка

Вихователь-методист Дубровіна Яніна Максимівна

Освіта: вища педагогічна (дошкільна педагогіка, психологія)

Спеціаліст вищої категорії, звання – старший вихователь

Мета методичної роботи: розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників ДНЗ, підвищення ефективності навчально – виховного процесу за рахунок оптимального впровадження інноваційних педагогічних технологій.

Завдання:

Створення сприятливих умов для реалізації творчого потенціалу вихователів;

Підвищення професійної майстерності;

Впровадження інноваційних педагогічних технологій;

Пошуково – дослідна, експериментальна діяльність колективу;

Розробка методичних матеріалів, розробок.

Очікувані результати:

Високий рівень професійних компетенцій педагогів;

Система методичної роботи, заснованої на особистісно – орієнтованому підході до інноваційної та експериментальної діяльності;

Створення умов для усвідомлення членами колективу необхідності безперервного професійного вдосконалення.

Методична служба – це система взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагога, розвиток творчого потенціалу кожного педагога, всього педагогічного колективу з метою підвищення ефективності навчально – виховного процесу. Завдання методистадопомогти педагогам, розкрити їх професійні якості та набути професійної майстерності.

Методичну роботу можна розглядати як діяльність, яка спрямована на забезпечення якості навчально-виховного процесу в ДНЗ.

Головна функція методистадопомогти кожному вихователю поліпшити процес навчання та виховання дітей.

Вихователь-методист – це вихователь вихователів. І тому успіх управління залежить від вміння здійснювати функції планування, контролю, коригування.

Керівництво педагогічним процесом важко здійснювати без систематичного , цілеспрямованого, всебічного і поглибленого контролю. Правильно здійснюваний контроль сприяє творчому зростанню вихователів, дисциплінує їх роботу, сприяє виявленню і поширенню передового досвіду , виявляє недоліки освітньо – виховного процесу.

Методист має володіти глибокими знаннями з методики предмета. Прагнути розвивати нове педагогічне мислення, яке ґрунтується на особливому підході до кожної дитини, кожного педагога, відмові від традиційних схем, методичних шаблонів, подоланні формалізму.

Людина скільки живе , стільки й вчиться. Педагог не може і не має права зупинятися на досягнутому. Він має бути обізнаний з передовим педагогічним досвідом, передовими педагогічними технологіями, постійно оновлювати свої знання.

К.Д. Ушинський стверджував, що педагог як фахівець живе доти, доки вчиться, і з цим важко не погодитись.

Світ стає динамічнішим і моє призначення допомогти педагогові зорієнтуватися в потоці інформації, проаналізувати його, зіставити із завданнями оновлення дошкільної освіти, і головне – організувати безпосереднє впровадження всього прогресивного в практику.

Кiлькiсть переглядiв: 993

Коментарi