Створення сприятливих умов для реалізації творчого потенціалу вихователів;
Підвищення професійної майстерності;
Впровадження інноваційних педагогічних технологій;
Пошуково – дослідна, експериментальна діяльність колективу;
Розробка методичних матеріалів, розробок.
Високий рівень професійних компетенцій педагогів;
Система методичної роботи, заснованої на особистісно – орієнтованому підході до інноваційної та експериментальної діяльності;
Створення умов для усвідомлення членами колективу необхідності безперервного професійного вдосконалення.
Методична служба – це система взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагога, розвиток творчого потенціалу кожного педагога, всього педагогічного колективу з метою підвищення ефективності навчально – виховного процесу. Завдання методиста– допомогти педагогам, розкрити їх професійні якості та набути професійної майстерності.
Методичну роботу можна розглядати як діяльність, яка спрямована на забезпечення якості навчально-виховного процесу в ДНЗ.
Головна функція методиста– допомогти кожному вихователю поліпшити процес навчання та виховання дітей.
Вихователь-методист – це вихователь вихователів. І тому успіх управління залежить від вміння здійснювати функції планування, контролю, коригування.
Керівництво педагогічним процесом важко здійснювати без систематичного , цілеспрямованого, всебічного і поглибленого контролю. Правильно здійснюваний контроль сприяє творчому зростанню вихователів, дисциплінує їх роботу, сприяє виявленню і поширенню передового досвіду , виявляє недоліки освітньо – виховного процесу.
Методист має володіти глибокими знаннями з методики предмета. Прагнути розвивати нове педагогічне мислення, яке ґрунтується на особливому підході до кожної дитини, кожного педагога, відмові від традиційних схем, методичних шаблонів, подоланні формалізму.
Людина скільки живе , стільки й вчиться. Педагог не може і не має права зупинятися на досягнутому. Він має бути обізнаний з передовим педагогічним досвідом, передовими педагогічними технологіями, постійно оновлювати свої знання.
К.Д. Ушинський стверджував, що педагог як фахівець живе доти, доки вчиться, і з цим важко не погодитись.