• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Корекційно-відновлювальна робота

Особливості роботи вчителя-дефектолога (тифлопедагога) в ДНЗ компенсуючого виду

/Files/images/nf/ьб.jpgАкімова Ганна Алімовна/Files/images/nf/Рисунок1.pngЧерненко Вікторія Сергіївна/Files/images/nf/5.jpgКузнецова Наталя Володимирівна/Files/images/nf/ен.jpgОстапенко Валерія Вячеславівна

Тифлопедагог дошкільного навчального закладу є провідним фахівцем, що координує корекційно-педагогічну роботу.

Найважливіше завдання, яке тифлопедагог вирішує на корекційних заняттях усіх видів, - формування у дітей навичок соціально-адаптивної поведінки. Це така поведінка, яка дозволяє дошкільникам із порушенням зору бути адекватним і самостійним в різних побутових і простих соціальних ситуаціях, а також в спілкуванні з однолітками і дорослими.

Основна мета, яку тифлопедагог ставить перед собою в роботі з дітьми, - підготувати їх до сприйняття того матеріалу, який підноситься на загальноосвітніх заняттях, до самостійної участі в інших видах діяльності.

Корекційна робота здійснюється в тісному зв'язку з комплексним лікувально-відновним процесом на основі максимального зближення медичних і педагогічних засобів корекції.

Знаючи особливості патології органів зору, будучи знайомими з принципами дії на неї, розуміючи зорові можливості дитини, систематично консультуючись з лікарем-офтальмологом, підтримуючи в дитині інтерес до лікування, переконуючи його в наявності позитивного результату, тифлопедагог стає учасником повернення дітям можливої повноти зорових функцій.

У дошкільному закладі створені умови для проведення корекційної роботи з дітьми з порушенням зору.

Напрями корекційно-педагогічної роботи тифлопедагога :

I. Тифлопедагогічне обстеження дітей.

II. Проведення спеціальних корекційних занять з дітьми

III. Участь в методичній роботі дошкільного закладу.

IV. Робота з батьками дітей, які відвідують ДНЗ.

Кiлькiсть переглядiв: 118

Коментарi