/Files/images/герб.jpg

Обласна виставка "Освіта Запорізького краю - 2017"

Назва закладу освіти: Територіальний відділ освіти Олександрівського району Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 81 «Бірюсинка» Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса: 69095м. Запоріжжя, вул. Казача 2, телефон: (061)787-46-21. Email: biriusynka@ukr.net

Тема конкурсної роботи: «ВПЛИВ ЕЛЕМЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ МАРІЇ МОНТЕССОРІ НА РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ»

Номінація:«Інклюзивна освіта Запорізької області: досвід, перспективи, результати»
Автор розробки: Остапенко В..В., вчитель-дефектолог дошкільного навчального закладу(ясел-садку) комбінованого типу №81«Бірюсинка» Запорізької міської ради Запорізької області
Науковий керівник: Волошина Т.А., старший викладач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ "ЗОІППО" ЗОР
Рецензія на матеріали досвіду: https://goo.gl/p7mjUF

Структура конкурсної роботи: https://goo.gl/hFsVz9

Інформаційно-педагогічна модель досвіду:

В роботі достатню увагу приділено проблемі розвитку дрібної моторки рук дітей з порушенням зору шляхом використання елементів технології Марії Монтессорі в системі інклюзивного навчання.
Зміст досвіду:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи розвитку дрібної моторики рук дітей з порушеннями зору на основі використання елементів технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти
1.1. Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами в ДНЗ
1.2. Огляд науково-методичної літератури з теми педагогічного досвіду
1.3. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушенням зору
РОЗДІЛ 2 Емпіричне дослідження проблеми розвитку дрібної моторики у дітей з порушенням зору на основі технології Марії Монтессорі
2.1 Виявлення початкового рівня розвитку дрібної моторики у дітей з порушенням зору
2.2 Визначення методів і способів, які сприяють розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з порушенням зору з використанням Монтессорі-матеріалу
2.3 Результати дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ:
1) Перспективне тематичне планування роботи з розвитку дрібної моторики рук дітей які мають порушення зору з використанням спеціальних вправ Марії Монтессорі
2) Анкета для батьків «Розвиток дрібної моторики у дошкільнят»
3) Анкета для вихователів «Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку»
4) Тести, спрямовані на визначення рівня розвитку дрібної моторики рук у дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору за методикою М.М. Безруких і Л.В. Морозової
5) Вправи-ігри з Монтессорі-матеріалом
6) Вправи з пальчиками
7) Призначення та вимоги до дидактичного Монтессорі-матеріалу
8) Концепція розвивального Монтессорі-середовища
9) Вимоги до особистості педагога за технологією М. Монтессорі
10) Художнє слово про пальчики
11) Орієнтовні конспекти занять
12) Консультації для батьків
13) Алгоритм організації занять та практичні рекомендації щодо організації адаптованих Монтессорі-занять
14) Рекомендації для педагогів, які працюють з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я
15) Презентація розвивального середовища з використанням Монтессорі-матеріалу
Розроблений матеріал сприяє інтегруванню дітей з особливими потребами до загальноосвітнього простору, що відповідає пріоритетам державної політики. Досвід можна рекомендувати педагогам груп компенсуючого типу для дітей з порушенням зору, груп загального призначення та з інклюзивною формою навчання.

Ознайомитись з ППД можна наприкінці сторінки, натиснувши на активне вкладення або за посиланням: https://goo.gl/OTEuvi

/Files/images/gruppa_dyuymovochka/лікувальна робота 074.jpg/Files/images/gruppa_dyuymovochka/М.Монтессори 194.jpg/Files/images/Рисунок16.jpg/Files/images/gruppa_dyuymovochka/М.Монтессори 197.jpg/Files/images/gruppa_dyuymovochka/М.Монтессори 200.jpg/Files/images/gruppa_dyuymovochka/М.Монтессори 187.jpg



/Files/images/gruppa_dyuymovochka/дети 001 - копия.jpg

1. Прізвище, ім'я, по батькові: Остапенко Валерія Вячеславівна, 1972 р.н.;

2. Посада : вчитель-дефектолог (тифлопедагог);

3. Місце роботи: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №81 «Бірюсинка» Запорізької міської ради Запорізької області;

4. Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 25 років; на посаді тифлопедагога: 13 років;

5. Освіта: вища

1)Запорізьке міське педагогічне училище №2,спеціальність «Дошкільне виховання»,1991р.;
2)Мелітопольський державний педагогічний університет, спеціальність «Психологія»,2002р.;
3)Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, спеціальність «Корекційна освіта. Тифлопедагогіка»,2015р.

6. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категорії; педагогічне звання: «Старший учитель»;

7. Нагороди:

Грамота РВО – наказ № 302 від 25.05.2001р.

Почесна грамота обл. УОН - наказ № 335 від 30.08.2006 р.;

Диплом РВО – наказ №175 від 19.03.2008 р.;

Грамота Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради - наказ № 146 від 12.05.2014р.;

Грамота ТВО - наказ №334 від 26 .09.2015р.;

Сертифікат про участь у VII МІСЬКИІ ВИСТАВЦІ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – наказ департаменту ОНМС ЗМР №439р від 30.10.2015р.

Диплом Лауреата конкурсу І ступеня – 25-27 жовтня 2016р м. Київ, VІІІ Міжнародний форум-презентація «Інноватика в сучасній освіті – 2016».

Ознайомитись з портфоліо можна наприкінці сторінки, натиснувши на активне вкладення або за посиланням: https://goo.gl/m9wHSD

Кiлькiсть переглядiв: 106

Коментарi