/Files/images/герб.jpg


Обласна виставка "Освіта Запорізького краю - 2017"

Назва закладу освіти: Територіальний відділ освіти Олександрівського району Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 81 «Бірюсинка» Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:69095м. Запоріжжя, вул. Казача 2, телефон: (061)787-46-21. Email: biriusynka@ukr.net

Тема конкурсної роботи: «ОРГАНІЗАЦІЯ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ»

Номінація: «Інклюзивна освіта Запорізької області: досвід, перспективи, результати»
Автор розробки: Кузнецова Н.В., вчитель-дефектолог дошкільного навчального закладу (ясел-садку) комбінованого типу №81«Бірюсинка» Запорізької міської ради Запорізької області
Науковий керівник: Волошина Т.А., старший викладач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ "ЗОІППО" ЗОР
Рецензія на матеріали досвіду: https://goo.gl/DCz0kl

Структура конкурсної роботи: https://goo.gl/aVJAEz

Інформаційно-педагогічна модель досвіду:

В роботі велику увагу приділено організації пошуково-дослідницької діяльності дітей з порушенням зору за допомогою технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти.
Зміст досвіду:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти організації пошуково-дослідницької діяльності дітей з порушенням зору за допомогою технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти
1.1 Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні
1.2 Аналітичний огляд психолого-педагогічної літератури з теми педагогічного досвіду
1.3 Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушенням зору за допомогою технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти
1.4 Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності дітей з порушенням зору за допомогою технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти
РОЗДІЛ 2 Дослідно-експериментальна робота по визначенню ефективності організації пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушенням зору за допомогою технології Марії Монтессорі в системі інклюзивної освіти
2.1 Зміст і методика методологічної роботи
2.2 Результати методологічної роботи
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ:
Додаток 1 Перспективне планування пошуково-дослідницької діяльності
Додаток 2 Організація пошуково-дослідницької діяльності в старшій групі
Додаток 3 Організація куточків пошуково-дослідницької діяльності
Додаток 4 Банк дослідів
Додаток 5 Малюнки-схеми фіксації окремих найбільш характерних етапів
пошуково-дослідницької діяльності
Додаток 6 Відповіді на запитання маленьких «чомучок» - дослідників
природи
Додаток 7 Розвивальні ігри природознавчого характеру
Додаток 8 Художнє слово
Додаток 9 Вимоги щодо позиції педагога в процесі організації пошуково-дослідницької діяльності за технологією Марії Монтессорі
Додаток 10 Рекомендації для педагогів, які працюють з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я
Додаток 11 Узагальнювальні таблиці, діаграми
Розроблений матеріал сприяє інтегруванню дітей з особливими потребами до загальноосвітнього простору, що відповідає пріоритетам державної політики. Досвід можна рекомендувати педагогам груп компенсуючого типу для дітей з порушенням зору, груп загального призначення та з інклюзивною формою навчання.

Ознайомитись з ППД можна наприкінці сторінки, натиснувши на активне вкладення або за посиланням: https://goo.gl/uBdfBf